Gezond Groningen met publieksborden in Leek
Begin mei maakte Gezond Groningen zijn opwachting in de gemeente Westerkwartier. In Leek werden grote publieksborden onthuld met de persoonlijke verhalen van twee Groningse gezichten: Rachel en Hylkje. Verhalen die voorbijgangers uitnodigden om even stil te staan en mee te denken over de toekomst van gezondheid in Groningen.
Onthulling
De onthulling vond plaats in gezelschap van een enthousiaste groep aanwezigen. Het weer deed er vrolijk aan mee: capuchons op en paraplu’s in de hand, want ondanks de kalenderstand voelde het meer als een herfstige dag. Juist dat maakte het moment ook weer bijzonder. Van 13 mei tot en met 6 juni waren de borden te zien in Leek.